Συνδεθείτε σαν πελάτης

Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία σύνδεσης που σας έχουν δοθεί για να αποκτήσετε πρόσβαση στη περιοχή μελών

Ενημερώσεις

κατεβάστε τις ενημερώσεις των εφαρμογών σας εύκολα και γρήγορα.

Προσωποποιημένη Ενημέρωση

Ενημέρωση αποκλειστικά για κάθε μέλος για θέματα που τον αφορούν

Σύνδεση Πελατών
  ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Αρχική / ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΩΝ / Πολιτική ακύρωσης/επιστροφών – Όροι και προϋποθέσεις

Πολιτική ακύρωσης/επιστροφών – Όροι και προϋποθέσεις

Για την επιστροφή προϊόντων από αγορές μέσω πιστωτικής κάρτας από την ιστοσελίδας της ADAsoft ισχύουν τα εξής
1. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις - Επιστροφή Προϊόντων
Διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα Προϊόντα που έχετε αγοράσει με πληρωμή πιστωτικής κάρτας από την ιστοσελίδα της Εταιρείας, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους, σύμφωνα με το άρθρο 3ε του Ν. 2251/1994. Μπορείτε να παραδώσετε τα Προϊόντα απευθείας στην έδρα της Εταιρείας (Γέρακας Αττικής, Λεωφ. Γέρακα 29, Τ.Κ 153 44), ή να τα αποστείλετε με δικά σας έξοδα στην ίδια ως άνω διεύθυνση. Σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορείτε πριν από την επιστροφή των Προϊόντων να επικοινωνείτε με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ: +30 213 0444521), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: sales@adasoft.gr.
Ειδικότερα, διατηρείτε το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψετε το Προϊόν που έχετε αγοράσει μέσω πιστωτικής κάρτας χωρίς να έχετε υποχρέωση να αναφέρετε τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
(α) Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την πώληση (εφεξής η «Υπαναχώρηση»), εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του Προϊόντος.
(β) Η Υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και υποχρεούστε να επιστρέψετε το Προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παραλάβατε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο Προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.λπ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων κ.λπ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του Προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το Προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
(γ) Η επιστροφή του Προϊόντος γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως έχετε εξοφλήσει κάθε ποσό που ενδεχομένως επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του Προϊόντος σε εσάς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας που βρίσκεται εδώ και αποστολή της:
 i) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της Εταιρείας που αναγράφεται ανωτέρω,
 ii) είτε στο φαξ + 30 210 6048730
 iii) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@adasoft.gr και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
(ε) Υποχρεούστε να επιστρέψετε το Προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποιήσατε σε Εμάς την Υπαναχώρηση και λάβαμε αποδεδειγμένα γνώση αυτής. Η επιστροφή γίνεται στην έδρα της Εταιρείας (Γέρακας Αττικής, Λεωφ. Γέρακα αριθμ. 29, Τ.Κ 153 44).
(στ) Κατόπιν της δήλωσης Υπαναχώρησης, υποχρεούμαστε να αποδώσουμε σε εσάς το τίμημα που εισπράξαμε για το επιστραφέν Προϊόν. Η επιστροφή του τιμήματος σε εσάς θα γίνεται το αργότερο εντός της ίδιας προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την χρόνο που λάβαμε αποδεδειγμένα γνώση για την Υπαναχώρησή σας.
(ζ) Κατά τα λοιπά για το δικαίωμα Υπαναχώρησης σας, τις προϋποθέσεις αυτού και την άσκηση του ισχύουν οι διατάξεις του Ν. 2251/1994, όπως εκάστοτε ισχύει και κάθε άλλης (υπάρχουσας ή μελλοντικής) εφαρμοστέας νομοθεσίας.

2 Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης
 
Το ανωτέρω δικαίωμα Υπαναχώρησης σας, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά δεν εφαρμόζεται:
(α) Στις περιπτώσεις που το τίμημα των Προϊόντων έχει καταβληθεί στην έδρα της Εταιρείας και επιπλέον, ή τα Προϊόντα έχουν επιδειχθεί στον πελάτη στην διάρκεια παρουσίασης του Προϊόντος ή έχουν παραληφθεί από την έδρα της Εταιρείας, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση και δεν εμπίπτει στις προστατευτικές διατάξεις του Ν. 2251/1994.
(β) Κατά τα λοιπά για τις εξαιρέσεις από το  δικαίωμα Υπαναχώρησης σας, τις προϋποθέσεις αυτού και την άσκηση του ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 3ιβ Ν. 2251/1994, όπως εκάστοτε ισχύει και κάθε άλλης (υπάρχουσας ή μελλοντικής) εφαρμοστέας νομοθεσίας.